1. Vásárlás, rendelés
Hogyan tudok rendelni?
Megrendelésed leadhatod online webshopunkban vagy e-mailben is.
A vásárlási lehetőségekről
itt olvashatsz bővebben.
Tudok-e megrendelést leadni regisztráció nélkül is?
Igen, a megrendelésed leadhatod regisztráció nélkül is. A megrendelési folyamat során válaszd a "Gyorsvásárlás" lehetőséget.
Miért érdemes regisztrálni?
A regisztráció nem kötelező, de számos előnye van:
- Újabb rendelés esetén nem kell újra megadnod minden adatod
- Visszanézheted korábbi rendeléseidet
- Bármikor ellenőrizheted rendelésed aktuális állapotát
- Garanciális javításra leadott termék állapotát online is nyomon követheted
Mit jelentenek a különböző online rendelési státuszok?
- Raktáron: A termék üzletünkben elérhető készletről, személyes vásárlás esetén azonnal átvehető.
- 1 munkanap: A termék külső raktáron elérhető, beszerezési idő 1 munkanap.
- Rendelhető, 1-3 munkanap: A termék rendelhető, a beszerzése legfeljebb 3 munkanapot vesz igénybe.
- Rendelhető, 2-5 munkanap: A termék rendelhető, a beszerzése legfeljebb 5 munkanapot vesz igénybe.
- Érkezőben: A termék megrendelhető, de pontos érkezési dátumot nem tudunk megadni.
- Jelenleg nem elérhető: A termék határozatlan ideig nem elérhető, így a termék nem rendelhető
Hogyan tudok módosítani a megrendelésemen?
Ha elírtad a mennyiséget, rossz terméket rendeltél, máshova kérnéd a szállítást vagy csak módosítanál a fizetési módon, csak írj egy emailt az
info@oaziscomputer.hu címünkre, és kollégáink rövid időn belül módosítják megrendelésed a kérésednek megfelelően.
Hogyan törölhetem a megrendelésem, ha meggondoltam magam?
Ha meggondoltad magad, a rendelés bármelyik szakaszában lemondhatod megrendelésed.
A rendeléskor küldött visszaigazoló emailben található "Rendelés törlése" hivatkozáson keresztül jelezheted törlési igényed.
Regisztrált felhasználóként pedig a webshopban a felhasználói fiókon keresztül a megrendelés részletei alatt találod a törlési lehetőséget.
Mennyi időm van átvenni a megrendelésem, kérhetek hosszabítást?
Üzletünkben való személyes átvétel esetén megrendelésed 1 héten belül bármikor átveheted, 1 hétnél régebbi megrendeléseket automatikusan töröljük.
Amennyiben szeretnéd hosszabítani, kérjük jelezd ezt felénk emailben, és a kérésednek megfelelően meghosszabítjuk az átvételi időt.
Milyen gyorsan vehetem át a megrendelésem?
Raktáron lévő termékek esetén*:
- Személyes átvétel esetén már aznap átvehető, miután visszaigazoltuk, hogy megrendelésed átvehető.
- Házhozszállítás esetén legkorábban a következő munkanapon, de maximum 1-2 munkanapot vesz igénybe
Rendelésre elérhető termékek esetén:
- Személyes átvétel esetén a terméknél szereplő beszerzési időn belül
- Házhozszállítás esetén a terméknél szereplő beszerzési időn felül további 1 munkanap.
* Csak a készpénzes, bankkártytás vagy utánvétes fizetési módok esetén érvényes, átutalás esetén az összeg beérkezésétől függően változhat.
2. Fizetés és szállítás
Tudok-e bankkártyával fizetni?
Igen, üzletünkben lehet fizetni bankkártyával és hitelkártyával is. Bankkártya terminálunkon csak VISA, VISA Electron, MasterCard és Maestro bankkártyával tudsz fizetni, American Express bankkártyát NEM tudunk elfogadni.
Tudok-e Erzsébet utalvánnyal vagy más vásárlási utalvánnyal fizetni?
Nem, Erzsébet utalványt és egyéb vásárlási utalványokat sajnos nem áll módunkban elfogadni.
ÁFA-s számla igényemet szükséges külön jeleznem?
Nem, mivel minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki vásárlóink részére, így ezt külön nem szükséges jelezni.
A nap folyamán mikor várható a futár érkezése?
A GLS futár érkezése hétköznap 07:00 - 17:00 óra között várható, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol napközben is elérhető vagy (pl: munkahelyi cím).
A futár érkezéséről minden esetben a megelőző napon külön emailben értesítünk.
Mi történik, ha nem talált otthon a futár?
A futár a következő munanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit a megadott címen, illetve telefonon is kereshet időpont egyeztetés céljából.
Mit tegyek, ha kiszállításkor látom, hogy sérült a csomag?
A GLS futárszolgálattal együttműködve mindent megteszünk azért, hogy a megrendelt terméked sérülésmentesen érkezzen meg.
Amennyiben átvételkor látod, hogy a csomag sérült vagy megrongálódott, akkor NE vedd át a csomagot. A futártól kérj róla jegyzőkönyvet, felénk pedig jelezd mielőbb e-mailben a problémát, hogy mihamarabb új csomagot tudjunk küldeni részedre.
Hiányosan érkezett a csomag, mi a teendőm?
Csomagod átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és amennyiben a csomag hiányos, azt kérjük azonnal jelezd felénk az info@oaziscomputer.hu címre. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, küldd el a számla sorszámát, illetve a hiányzó termék nevét vagy cikkszámát.
Megkaptam a csomagot, de nem találom a számlát?
A számlát minden esetben elektronikus formában küldjük a rendelésnél megadott e-mail címre. A garanciajegyet pedig terméktől függően a csomagon belül vagy a csomagon kívül lévő átlátszó tasakban találod.
3. Garancia, elállás
Honnan tudom meg, hogy mennyi garancia van a megrendelt termék(ek)re?
A termékekre vonatkozó garancia időtartamát minden termék adatlapján megtalálod, valamint a vásárláskor kapott jótállási jegyen szintén megtalálható.
Meghibásodott a termék, amit vásároltam, mi a teendőm?
A meghibásosdott terméket kérjük juttasd el a hivatalos márkaszervizbe, vagy üzletünkbe. A gyorsabb ügyintézés érdekében célszerű közvetlenül a márkaszervizt felkeresni. Ezek alól kivételt képeznek azok a termékek, amelyek NEM rendelkeznek külön szervizzel, minden ilyen esetben hozzánk kell eljutatnod a meghibásodott terméket.
A garancia ügyintézésről bővebb információt itt találsz.
Milyen dokumentumokra van szükség a garancia ügyintézéshez?
- Amennyiben a garancia hozzánk szól, elegendő a vásárlásnál kapott garanciajegyet magaddal hozni.
- Amennyiben a garancia márkaszervizbe szól, úgy kérjük vidd megaddal a számlát vagy annak másolatát, az általunk kiállított garanciajegyet, és a gyártói jótállási jegyet vagy jótállási füzetet (amennyiban kaptál az adott termékhez.)
A garancia ügyintézésről bővebb információt itt találsz.
Mennyi idő alatt készül el a szervizelésre leadott termékem?
Az üzletünkben leadott termékeknél minden esetben a gyártó vagy a forgalmazó végzi a termék javítását/cseréjét, így általában 1-2 hét az átfutási idő, de mindig törkeszünk a 30 napon belüli ügyintézésre. Ennek lejárata után emailben vagy telefonon tudsz érdeklődni a folyamatban lévő javításról.
A márkaszervizben leadott termékek esetén minden esetben az adott szerviz tud pontos információt adni a javítás állapotáról.
Szeretnék elállni a vásárlástól, mi a teendőm?
Webshopos megrendelés esetén a termék átvételétől számított 14 napon belül bármikor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Amennyiben szeretnél élni ezzel a lehetőséggel, kérjük töltsd ki az online elállási nyilatkozatot.
Az elállás joga csak fogyasztó (magánszemély) esetén gyakorolható, cég vagy egyéni vállalkozóként nincs rá lehetőség.
Elállás esetén hogyan jut vissza a termék hozzátok?
Behozhatod személyesen üzletünkbe, vagy küldheted postával, futárszolgálattal is, de igény esetén mi is tudunk futárt küldeni a termékért.
A visszaszállítási költség minden esetben a vásárlót terheli.
Hogyan kapom vissza a pénzem elállás esetén?
A vásárlás összegének visszatérítése minden esetben 14 napon belül átutalással történik meg.
4. Szolgáltatások
A színkalibráláshoz szükséges megadnom a videókártyám vagy a számítógépem típusát?
A színkalibráláshoz a videókártya típusát nem szükséges megadnod, azt viszont fontos tudnunk, hogy PC (Windows, Linux) vagy Macintosh (iMac, MacBook) alapú számítógéppel szeretnéd használni a megrendelt monitort, mert a kalibrálás során készülő színprofil nem lesz kompatibilis a két rendszer között.
Ezt kérjük, mindenképp jelezd a megrendelés során a megjegyzés rovatban, ellenkező esetben PC-re kalibráljuk a kijelzőt.
Kértem színkalibtálást a monitorhoz, mi a teendőm beüzemelés után?
A színkalibrálás során készült színprofilt minden esetben elküldjük a megrendelésben megadott e-mail címre, amit a monitor beüzemelését követően be kell tötleni az oerációs prendszeren belül.
A színprofil betöltéséhez segítséget és részletes leírást itt találsz.
Nem találom a színprofilt, mit tegyek, ha nem kaptam meg?
A színprofilt tartalmazó e-mailünknél előfordulhat, hogy a levelező rendszered SPAM-ként érzékeli, így mindenképpen érdemes ellenőrizni a levélszemét mappát is. Előfordulhat, hogy így sem kaptad meg, ez esetben kérjük jelezd ezt felénk, és újraküldjük a színprofilt.
Pixelgaranciával rendeltem monitort, és találtam pixelhibát, mi a teendőm?
Pixelgarancia szolgáltatásunk keretében mindig alaposan ellenőrizzük a monitorokat, de időnként előfordulhat, hogy mégis jelentkezik 1-1 pixelhiba. Ilyen esetben nincs más dolgod, mint írni egy levelet az info@oaziscomputer.hu címünkre. A levélben kérünk írd meg a vásárlást igazoló számla sorszámát és lehetőség szerint csatolj egy fotót a hibáról.
A pixelhibás monitor cseréjét személyesen üzletünkben tudjuk biztosítani, de igény esetén díjmentesen futárral is tudjuk cserélni.
Hogyan tudom az áruhitelt igényelni, mi a menete?
Amennyiben árhitelre szeretnél nálunk vásárolni, azt kizárólag személyesen üzletünkben tudod igényelni. Az ügyintézéshez hozd magaddal a szükséges dokumentumokat, ezek listáját és részletes infromációt itt találsz.
Online megrendelés esetén is választható az áruhitel, de az ügyintézés ebben az esetben is személyesen történik üzletünkben.
Mennyi időt vesz igénybe a hiteligénylés?
Amennyiben minden feltétel adott, úgy a hiteligénylésed elbírálása körülbelül 30-60 percet vesz igénybe.
Mekkora összegtől vehető igénybe áruhitel?
Az OTP áruhitel szolgáltatásunk legalább 100.000 forint feletti vásárlástól vehető igénybe, ennél kisebb összegű vásárláshoz nem igényelhető.