Garancia ügyfélszolgálat
06 (70) 451 2233
E-mail címünk
garancia@oaziscomputer.hu
Dell háztól-házig garancia
ASUS háztól-házig garancia
Acer háztól-házig garancia
EiZO szervizgarancia
Logitech háztól-házig garancia
Synology szervizgarancia
Dell garancia ügyintézés
Az általunk forgalmazott Dell monitorok, asztali számítógépek és notebookok helyszíni garanciával kerülnek értékesítésre, ami röviden annyit jelent, hogy a gyártó háztól házig futárszolgálattal intézi a meghibásodott termékek cseréjét (notebook és asztali számítógép esetében azok javítását).
A helyszíni szolgáltatás teljesen díjmentes, plusz költséggel nem jár. A hibás termék bejelentéséhez mindössze az alábbi ingyenesen hívható telefonszámot kell tárcsázni:
06 80 016 157
Az ügyintézhez a termék sorozatszámára (S/N) és egy "Service Tag"-re lesz szükség, monitorok esetében egy úgynevezett "ORDER NUMBER" azonosítóra is, ezeket az alábbi helyeken találod a terméken:
ASUS garancia ügyintézés
Az ASUS monitorokra egységesen 3 év Pick and Return háztól-házig garancia vonatkozik. A meghibásodott termékeket az ASUS online szerviz weboldalán lehet lejelenteni, melyhez egy RMA űrlapot szükséges kitölteni:
Az űrlap kitöltése előtt készítsd elő a számlát vagy annak másolatát, valamint a termék sorozatszámát (S/N), melyet megtalálsz az általunk kiállított garancijegyen, a monitor hátulján, vagy a monitor dobozán:
Az ASUS hivatalos magyarországi szervize:
FIXDIRECT Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34.
Nyitvatartás: Hétfő-Péntek 8:00-17:00 óráig
Telefon: +36-1-452-4670
E-mail: info@fixdirect.hu
Eizo szerviz
Az EiZO monitorokra szervizgarancia vonatkozik, a meghibásodott termékek javítását a Display Szerviz (Reworks Szerviz Kft.) végzi. A hibás termékekre kérhető háztól-házig futárszolgáltatás is, erről bővebb információt a szerviz weboldalán találsz.
A szerviz elérhetőségei:
Reworks Szerviz Kft.
1139 Budapest, Frangepán utca 46.
Telefon: +36 1 340 99 51
E-mail: hotline@display.hu
Acer garancia ügyintézés
Az Acer monitorokhoz ingyenes háztól-házig garancia futár vehető igénybe, a meghibásodott készülékeket az alábbi telefonszámon lehet bejelenteni:
06 1 555 5200
vagy az alábbi weboldalon:
customercare.acer-euro.com
Az ügyintézéshez szükség lesz a vásárláskor kiállított számlára vagy annak másolatára, valamint a termék típusára illetve a termék sorozatszámára is. A sorozatszámot az általunk kiállított garanciajegyen vagy a termék dobozán találod meg:
Logitech garancia ügyintézés
Minden általunk értékesített Logitech termékre (beleértve egér, billentyűzet, hangszóró) ingyenes háztól-házig garanciafutár igényelhető. A hibás termék ügyintézéséhez elegendő egy RMA űrlapot kitölteni az alábbi weboldalon:
Felhasználói regisztráció előnyös lehet, de nem kötelező, fiók regisztráció nélkül is kérhető a garanciafutár. Amennyiben a terméknek nincs feltűntetve a sorozatszáma (S/N) sem a terméken vagy termékdobozon, sem a garanciajegyen, úgy a kitöltés során ezt a részt üresen kell hagyni. A bejelentéshez szükség lesz a termékhez tartozó számlára vagy annak másolatára.
Synology szerviz
Az átalunk forgalmazott Synology termékekre szervizgarancia vonatkozik, meghibásodás esetén a termékek szervizelését a NEON Multimedia Kft végzi. A garanciális ügyintézéshez szükség lesz az általunk kiállított számlára vagy annak másolatára, valamint a készülékhez mellékelt jótállási jegyre.
A szerviz elérhetősége:
NEON Multimedia Kft.
1042 Budapest, József A. u. 102. III/6. kapukód: 80
Hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között
Telefon: +36 1 2310 256
Telefon/Fax: +36 1 2310 257
Mobil: +36 30 914 5080
3DCAD garancia ügyintézés Email: support.eu@3dconnexion.com 3dconnexion.com/hu/support-request/login/ |
- |
AOC monitor garancia ügyintézés - Ingyenes háztól-házig futár Hétfő-Péntek: 9:00 - 18:00 https://tpvcrmplus.my.salesforce-sites.com/Web2Case/WebformAOC?lang=en
|
06 (1) 701 3355 |
APC szerviz Hétfő-Péntek: 8:00 - 17:00 www.apc.com/hu/hu/support/contact-us/
|
06 (1) 382 2800 |
Apple márkaszerviz iStyle szerviz - 1061 Budapest, Andrássy út 36. szerviz.istyle.hu
|
06 (80) 983 435 |
Amazfit szerviz E-Helpdesk Kft. - 1107 Budapest Ceglédi út 1-3. szerviz@e-helpdesk.hu |
06 (1) 234 4519 |
BenQ monitor szerviz Perfekt Szerviz Hungary Kft. - 1133 Budapest, Pannónia u. 60. www.benqszerviz.hu |
06 (1) 272 1060 06 (20) 987 2367 |
DJI márkaszerviz MyActionCam Magyarország Kft. - 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2. myactioncam.hu/szerviz |
06 (1) 788 8246 06 (20) 318 7624 |
Epson háztól-házig garancia R.A. Trade Kft. - 2040 Budaörs, Törökbálinti utca. 23. www.ratrade.hu/szerviz/ |
06 (23) 502 880 |
HP monitor, notebook, nyomtató szerviz ALOHA Informatika - 1117 Budapest, Irinyi József u. 30. www2.alohainformatika.hu |
06 (1) 361 4260 |
iiyama garancia ügyintézés iiyama.com/gl_en/service-form |
- |
Kyocera szerviz GLOBAL-UNION Kft. - Budapest 1172 Rétifarkas u. 16. www.globalunion.hu/szervizpontok |
06 (1) 273 0100 |
Lenovo monitor, notebook szerviz Preferált szerviz: ALOHA Informatika - 1117 Budapest, Irinyi József u. 30. / Háztól-házig futárigény kérése: lenovo@tmx.hu www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty |
06 (23) 801 729 |
LG monitor garancia ügyintézés www.lg.com/hu/tamogatas |
06 (1) 54 54 054 |
Nintendo magyar márkaszerviz Game Park - 1171 Budapest Berky Lili u 36. - Hétfő-Péntek: 10:00 - 19:00, Szombat: 9:00 - 15:00 info@gamepark.hu |
06 (30) 942 2558 |
Samsung monitor garancia ügyintézés FixDirect Kft. / Reworks Szerviz Kft. / C Szerviz Kft. www.samsung.com/hu/support/service-centre |
06 (80) 726 7864
|
Sony (PlayStation) márkaszerviz Triwarden Kft. - 1091 Budapest, Üllői út 53/a www.triwarden.hu |
06 (1) 782 4995
|
Philips monitor garancia ügyintézés - Ingyenes háztól-házig futár Hétfő-Péntek: 9:00 - 18:00 www.philips.hu/c-m/consumer-support |
06 (1) 800 1640 |
Xiaomi szerviz - Ingyenes háztól házig futár E-mail: info@tmx.hu mobilfutar.tmx.hu/igenyles |
06 (1) 585 8381 |
Egyéb termékek jótállása
A nálunk vásárolt további gyártók termékeit (melyek nem rendelkeznek saját szervizzel / ügyfélszolgálattal) rajtunk keresztül tudod érvényesíteni.
Ezen termékek garanciális ügyintézését minden esetben a garancia bejelentő űrlap kitöltésével tudod felénk jelezni.
A meghibásodott termék eljuttatása történhet személyesen vagy futárral/postai úton is. Utóbbi esetben csak a küldés költségét kell állnod, a javított/cserélt terméket díjmentesen visszajuttatjuk hozzád.
Garanciális termék személyes leadására nyitvatartási időben (10:00-18:00 óráig) van lehetőséged a Csengery utcai üzletünkben.