OázisComputer.hu
Telefon +36 30 522 4 522 / +36 1 7700 447 Címünk 1067 Budapest, Csengery u 84.

Garancia ügyintézés

Garanciális igény bejelentése

A garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a hibás termék garancia igényét az alábbi űrlap segítségével tudod bejelenteni.

Kérjük figyelj arra, hogy több gyártónak van saját márkaszervize vagy háztól-házig garanciaszolgáltata (pl.: Dell, ASUS, Acer), így ezen termékeket NEM a garancia bejelentő űrlapon keresztül, hanem az adott gyártó szervize / ügyfélszolgálata felé kell jelezni! Ezen gyártók elérhetőségeit itt találod.

Az általunk összeszerelt konfigurációk meghibásodása esetén 30 napig díjmentesen bevizsgáljuk a teljes konfigurációt, és megkeressük a hibát okozó hardver(ek)et. A 30 napot követően egy egyszeri 5.900 Ft-os bevizsgálási díj kerül felszámításra.

A nem általunk összeszerelt konfigurációk esetében csak a meghibásodott alkatrészt áll módunkban átvenni garanciális ügyintézés céljából.

Vásárló neve*
E-mail cím *
Telefonszám *
Számla sorszáma *
Termék megnevezése *
Gyári szám (S/N)
Tartozékok *
Hiba pontos leírása *
Hogyan juttatod vissza
a hibás terméket? *



 
Fontos tudnivaló!
  • Alaplap esetében a hátlapi lemez, Intel alaplapoknál a processzorvédő kupak is szükséges az ügyintézéshez.
  • Merevelemezek esetében csak antisztatikus zacskóban leadott/visszaküldött terméket tudunk befogadni
  • Wacom rajztáblák esetében minden gyári tartozék (ceruza, tolltartó, kábelek stb.) szükséges a garancia érvényesítéséhez.
  • Az adathordozók (merevlemez, pendrive) esetében az eszközön lévő adatokért felelősséget nem vállalunk.
  • A terméken található gyári szám/vonalkód matrica sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztéssel jár.