Garancia ügyintézés
Garanciális igény bejelentése
A garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a hibás termék garancia igényét az alábbi űrlap segítségével tudod bejelenteni.
Kérjük figyelj arra, hogy több gyártónak van saját márkaszervize vagy háztól-házig garancia szolgáltatása (pl.: Dell, ASUS, Acer), így ezen termékeket NEM a garancia bejelentő űrlapon keresztül, hanem az adott gyártó szervize / ügyfélszolgálata felé kell jelezni! Ezen gyártók elérhetőségeit itt találod.
Az általunk összeszerelt konfigurációk meghibásodása esetén 30 napig díjmentesen bevizsgáljuk a teljes konfigurációt, és megkeressük a hibát okozó hardver(ek)et. A 30 napot követően egy egyszeri 7.900 Ft-os bevizsgálási díj kerül felszámításra.
A nem általunk összeszerelt konfigurációk esetében csak a meghibásodott alkatrészt áll módunkban átvenni garanciális ügyintézés céljából.