Conspit ARES 12Nm (CDR) kormánybázis - OázisComputer.hu
Címünk 1067 Budapest, Csengery u 84.
Conspit ARES 12Nm (CDR) kormánybázis
* A fent látható kép illusztráció. A termék a valóságban eltérhet.

Conspit ARES 12Nm (CDR) kormánybázis

Termékkód: CP120

A CONSPIT egyesíti a profi pilóták elit erőit és a legmagasabb szintű versenymérnöki csapatot, átfogó motorsport szakértelmére támaszkodva alkotva meg első Direct Drive termékét. Az Ares sorozat tengelytávjai, beleértve az ARES 12-t és az ARES 20 Platinumot, kivételes teljesítményt és egyértelmű versenyképességi jellemzőket mutatnak több dimenzióban.

1-2 munkanap
Külső raktáron elérhető, 1-2 munkanapon belül átvehető üzletünkben. Kiszállítás esetén további 1-3 munkanap.
235 600 Ft
185 512 Ft + Áfa

Termék leírás

Kiváló teljesítmény

A szimulátorversenyzők számára tervezett Ares a lehető legjobb versenyélményt kereső 23 bites, nagy felbontású optikai kódolóval és kifejezetten szimulátorversenyzésre kifejlesztett, nagy pontosságú, ferde pólusú közvetlen hajtású motorral rendelkezik. Az optimalizált, nagy teljesítményű erő-visszacsatolási rendszerrel párosítva páratlan, ultrasima vezetési élményt nyújt.

23 bites optikai kódoló

Az Ares sorozat nagy pontosságú optikai kódolóval van felszerelve, amelynek szögfelbontása kevesebb, mint 0,01°, felbontása pedig 23 bites. Jelentősen nagyobb pontosságot és stabilitást biztosít a piacon általánosan használt mágneses kódolókhoz képest. A mágneses rendszerekkel ellentétben az optikai kódoló hatékonyan kiküszöböli a konzisztencia- és koaxialitási hibákat, ami simább, finomabb erő-visszacsatolást és jelentősen jobb vezetési élményt eredményez.

Fejlett erő-visszacsatolási dinamika

Az Ares sorozatú alap fejlett motorvezérlő rendszerrel rendelkezik, amely stabilitást, hatékonyságot és precíz pozicionálási pontosságot biztosít az erő-visszacsatolás kimenete során. Akár 9,5 Nm/ms nyomatékváltozási sebességgel még a legfinomabb részleteket is rögzíti.

A feladatra specializálódott

A mások által használt, standard, polcról leemelhető ipari szervomotorokkal ellentétben az Ares saját fejlesztésű motorszerkezettel rendelkezik, amelyet kifejezetten a versenyszimulátorok egyedi igényeinek kielégítésére terveztek, optimalizálva a kezelési érzetet, a kormányzási visszajelzést és a stabilitást, a következőket biztosítva:

  • Pontos kormányzási bemenet
  • Minimális nyomaték-kopogás (kevesebb, mint 2,3%)
  • Villámgyors nyomatékválasz
  • Rendkívül sima kezelhetőség

Kettős ferde rúd kialakítás

A kettős ferde pólusú kialakításnak köszönhetően, amelyben mind az állórész, mind a rotor pólusai ferdék, optimalizálható a fogazási nyomaték, jelentősen csökkentve a nyomatékingadozást, az elektromágneses rezgést és a zajt, így kiváló NVH (zaj, rezgés és érdesség) teljesítményt biztosít.

Ultra nagy nyomatéksűrűség

Kompakt méret, hatalmas teljesítmény. Az ultramagas mágneses permeabilitású magoknak és az erős NdFeB mágneseknek, valamint az optimális légrésaránynak és a magas réskitöltési tényezőnek köszönhetően ez a motor nagy nyomatéksűrűséget ér el, és erőteljes teljesítményt nyújt.

Minimális nyomaték a fogazáshoz

Több szimuláció és prototípus-iteráció után az Ares tökéletesítette az elektromágneses kialakítást. A kettős ferde pólusú állórész és rotor, a magas horony-pólus arány, az optimális légrés és a precíz mágneses áramkör minimalizálja a fogazott nyomatékot, kivételesen sima kormányérzetet biztosítva.

Fejlett hőkezelés

A rendszer hőmérsékletének valós idejű, nagyfrekvenciás monitorozása biztosítja a motor és a vezérlőrendszer stabil működését, kivételes hőkezelési teljesítményt nyújtva.

Exkluzív valós nyomatékteljesítmény-tesztelés

Az Ares tengelytáv fejlesztése során precíziós vezérlésű, ipari szintű tesztelést alkalmaztunk annak biztosítására, hogy minden teljesítményadat valós bizonyítékokon alapuljon. A validáció során egy nagy pontosságú dinamikus nyomatékérzékelőt helyeztünk el a kerék és a motor kimenő tengelye között, 0,01 Nm alatti felbontással és akár 1 kHz-es válaszidővel. Ez lehetővé tette a vezető kezében lévő tényleges nyomaték valós idejű monitorozását, amelyet pontosan összeillesztettünk a motor által jelzett jelekkel a pontos teljesítményhangolás érdekében.

Precíziós kalibrálás és optimalizálás

A nyomatékparaméterek pontos kalibrálása mellett a The Testing megbízható eszközt kínál az alapérzet beállításainak objektív számszerűsítéséhez is. Az olyan jellemzők, mint a nyomaték dinamikatartománya, a reagálóképesség és a nagyfrekvenciás zaj, amelyek nagymértékben befolyásolják az érzetet, kiértékelhetők és optimalizálhatók.

Innovatív ipari formatervezés

Elegáns, kompakt profiljával és vizuálisan könnyű kialakításával az ARES több szögből nézve is esztétikai élményt nyújt, amely felülmúlja mind a vizuális, mind a teljesítménybeli elvárásokat.

Részletekkel nyerni

Kiváló minőségű repülőgépipari alumíniumötvözetből készült, bevált hőelvezető kialakítással, az ARES kivételes tartósságot, megbízhatóságot biztosít a hosszú távú versenyeken, és prémium textúrát biztosít a fejlett formázásnak és felületkezelésnek köszönhetően.

POGO modul a jövőbeli bővítéshez

Az alap eleje mágneses érintkezőkkel van felszerelve a könnyű telepítés és a különböző funkcionális alkatrészek jövőbeni bővítése érdekében.

Magas biztonsági kialakítás

Egy külön biztonsági mód biztosítja a vezető védelmét, és lehetővé teszi a gyermekek számára, hogy szülői felügyelet mellett biztonságosan játsszanak.

Conspit Link 2.0

Könnyedén konfigurálhatod a tengelytáv funkciókat, finomhangolhatod az FFB-t, figyelheted az állapotot és létrehozhatsz egyéni előbeállításokat a Conspit Link 2.0 szoftverrel. Professzionális sofőrök és járműdinamikai mérnökök által készített hivatalos előbeállításokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a játékok vagy járműbeállítások közötti gyors váltást, beleértve olyan neves profi sofőrök előbeállításait is, mint Laurin Heinrich.

CDP gyorskioldó rendszer

Az Ares tengelytáv CDP QR rendszerrel rendelkezik, amely egy Formula 1 ihlette, CNC-megmunkált 7075 alumínium zár és golyós reteszelő mechanizmus a precíz nyomatékátvitelhez és pozicionáláshoz. A rugós érintkezők elektromágneses interferenciával szemben ellenálló stabilitást biztosítanak, míg az optimalizált geometria megakadályozza a kopást, így nagy terhelés alatt is holtjátékmentes tartósságot biztosít.